close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למי מתאים ניהול פרויקטים חיצוני

מערכת שורשטז אדר א, תשעד16/02/2014

האם אתם צריכים גוף חיצוני שינהל לכם פרוייקט בעסק?

תגיות:

ניהול פרויקט במקביל לניהול השוטף של העסק היא משימה תובענית שמצריכה יכולת פיצול קשב, הקצאת משאבים, וניהול דקדקני, ולא תמיד משתלם להקדיש לכך את משאבי האנרגיה, הזמן והממון הדרושים, ולו מפאת הסיכון שהפרויקט יכשל והעסק יפגע בניהולו השוטף. לכן במקרים כאלו יש הגיון בהפניית ניהול הפרויקט לגורם חיצוני המתמחה בכך, שיקח על עצמו את הניהול המצומצם המוקדש כולו להצלחת הפרויקט, ויאפשר לכם להמשיך בהפעלת העסק השוטפת על כול האתגרים הכרוכים בכך.

ניהול חיצוני יכול להתאים למגוון פרויקטים, מבניית תשתית לוגיסטית לצמיחת העסק בנושאים מוגדרים מראש, דרך בדיקת התכנות

שותפויות עסקיות, ועוד, בהתאם לאתגרי העסק ותחום פעילותו. לניהול מוצלח של פרויקט יש להתאים תכנית מקיפה, לוחות זמנים, ופיקוח מתמיד על כול הצמתים והשלבים בדרך לישומו, אך בראש ובראשונה עליכם לבחור בחברת ניהול פרויקטים מנוסה, מוכרת, ואחראית, שתאפשר לכם להמשיך בשגרת הפעלת העסק בלב שקט ובוטח.

בניית תיק הנתונים לתחילת הפרויקט
לניהול מיטבי של פרויקט יש להפיק בתחילה תיק נתונים מקיף, ממנו מרכיבים את תמונת תנאי האמת בהם הפרויקט צריך לקום ולהתגשם, עבודה על תיק כזה מצריכה איסוף נתונים בתוך החברה עצמה, כמו נתוני ייצור שונים, ונתונים כלכליים, אך זו רק חצי התמונה, משום שלגיבוש התיק יש גם צורך באיסוף וניתוח נתונים הקיימים מחוץ לחברה, במודלים דומים, אצל מתחרים, בין ספקים שונים, אצל רשות המס וגופי מדינה וכדומה, מכאן שהתנאי הראשוני ליציאה לדרך- יצירת תיק נתוני הפרויקט, מצריך יכולת איסוף ממספר מקורות שונים, וזאת עוד לפני שמתבצעת אנליזה לנתונים ויצירת תכנית הפרויקט.

חברה המתמחה בניהול פרויקטים תוכל לספק לארגון ולעסק כיסוי מלא של כול מקורות המידע על מנת ליצור תיק מייצג תנאי מציאות, המאפשר יציאה להשגת מטרות הפרויקט. זהו פתרון יעיל לכול ארגון שמתקשה בהפניית המשאבים הדרושים לאיסוף עצמי של הנתונים, ואינו רוצה בלקיחת הסיכון של פיספוס נתון אקוטי, וכך גם קבלת תמונת מצב שאינה משקפת.

טקטיקות ניהוליות ומיקוד כוונות
ארגון ועסק חיים באקלים תחרותי ולא סלחני, לכן על מנת לצאת אל פרויקט חדש יש לבחור בטקטיקת הניהול שמחד היא ה'רזה' ביותר, קרי חסכנית בשימוש במשאביו המוגבלים של הארגון, ומאידך האפקטיבית ביותר בהשגת המטרה הספציפית לשמה הושק הפרויקט. חברת ניהול חיצונית מתמחה בהתאמת טקטיקת הניהול למצב ההווה האמיתי של החברה, באמצעות ניסיון ניהולי איכותי, ובשל יכולת מיקוד במטרה ללא טרחות חיי השגרה של העסק התובעים את תשומת הלב של הניהול השוטף.

מנהל הפרויקטים החיצוני משתמש בכול יכולתיו וניסיונו להצליח רק בפרויקט אחד, דעתו אינה מוסחת, והוא משתמש בנסיונו וגוזר החלטות רק לאחר שהוא בטוח בהכרחיות ובתרומה לקידום הפרויקט, הוא פועל במנותק ממשקעים פנים ארגוניים, ובלתי תלוי באינטרקציה פנים ארגונית. כך מובטחת לכם עמידה ביעדי הזמנים, אנליזה עמוקה ורב רובדית של כול מישורי הפרויקט, והפעלה נבונה ויעילה של משאבים בחיבור חלקי הפרויקט השונים למכלול הדרוש והמתפקד בסוף התהליך.

הטעמת הפרויקט בארגון
חברה שמרוויחה מניהול פרויקטים חכם, מגיעה בזמן נתון ומוגדר אל קו הסיום וחוצה אותו כשברשותה פרויקט בנוי לתלפיות, מנומק, ומתפקד. חברה כזו חסכה בשימוש במשאביה, ולמרות זאת קיבלה תמונת מצב מדויקת, ובחלק אינטגרלי חדש ואורגני למבנה שלה, שעתה יכול להתווסף אל שאר פעילותה ולתרום לצמיחתה והתנהלותה בתחומה.

גם בשלב הטמעת הפרויקט בארגון ניתן להעזר בשירותי החברה על מנת להבטיח שאנשי הארגון בהם נוגע הפרויקט יוכלו להבין אותו, לחברו לעבודתם היומיומית, וליישם את כלליו ואופני הפעלתו. חברת ניהול הפרויקטים תוכל לסייע בהצגת הפרויקט המוגמר לעובדי הארגון הרלוונטים, ואף בייצור התאמות לטבע הארגון הספציפי ותרבות העבודה הנהוגה בו.

ניהול פרויקטים חיצוני היא בחירה שיכולה גם לחסוך לעסק ולארגון משאבים יקרים, וגם לבנות להם פרויקט מוגמר, ממשי, ומתאים לתנאים ולנסיבות המיוחדים לכול אחד ספציפית. למידע נוסף אודות שירותי חברת ניהול פרויקטים הקליקו כאן.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה